Ana sayfa Global Haberler YOOZOO, 2020 Yılının İlk Çeyreğinde %110 Kar Büyümesi Raporladı

YOOZOO, 2020 Yılının İlk Çeyreğinde %110 Kar Büyümesi Raporladı

415
YOOZOO, 2020 yılının ilk çeyreğinde% 110 Kar Büyümesi Raporladı
YOOZOO, 2020 yılının ilk çeyreğinde% 110 Kar Büyümesi Raporladı

YOOZOO, 2020 yılının ilk çeyreğinde önemli bir büyüme kaydetti. Geçtiğimiz yıl aynı gün yayınlanan 3 aylık rapora göre yıllık gelirdeki %45,5 artışla 1,21 milyar RMB (170 milyon USD) elde edildi. Net gelirde ise yıllık %110,14 artış (önceki yıla göre% 80) yaşandı. Bu çeyrekte şirket, kar / zarardan hesaplamalarından sonra 283 milyon RMB net kar açıkladı. Bu rakam, yıllık %64,66’lık bir artışı temsil ediyordu. Bu da YOOZOO’nun belirlediği %50-70 oranının üst sınırına oldukça yakın bir değer olarak dikkat çekiyor.

YOOZOO’nun CEO’su ve Başkanı Lin Qi, 2020’nin başlamasının çoğu kişi ve kuruluş için zor bir zaman olduğunu söyledi. 2019 yılında YOOZOO, performansını olumsuz etkileyen organizasyon yapısında ve personelinde değişikliklere yöneldi. Bunun için yatırımcılarından ve ortaklarından özür dileyen Lin Qi, yaşanan gelişmelerden sonra daha güçlü ve daha iyi döneceklerinden emin olduklarını dile getirdi. Başarılı CEO konuşmasında gelecek planlarına da yer verdi. 2020 yılında elde ettikleri büyümenin önümüzdeki yıllarda atmayı planladıkları adımların daha güvenli hissettirdiğini söyledi. Temel güçlü yönlerini ve organizasyonel kapasitelerini geliştirmek için dört yönlü bir yaklaşım uygulayacaklarını açıkladı. 1) pazar payı kazanmak için kart oyunlarındaki pazar gücünü geliştirmek; 2) Asya’ya odaklanarak denizaşırı genişlemeye devam etmek; 3) oyuna bitişik kültürle ilgili fırsatları araştırmak; 4) 5G döneminde bulut oyunlarına ve Espora yönelmek.

1) Pazar Payı Kazanmak İçin Kart Oyunlarında Avantaj Elde Etmek

yoozoo-2020-yilinin-ilk-ceyreginde-110-kar-buyumesi-raporladiYOOZOO, zengin oyun geliştirme tecrübesi ve kullanıcıların ihtiyaçlarını doğru anlamanın önemini biliyor ve hamlelerini bunlara göre planlıyor. Pazardaki konumunu güçlendirmek için kart oyunlarındaki güçlü yönlerini geliştirmeye devam ediyor. İmza oyunu Junior Three Kingdoms, piyasaya sürülmesinden bu yana 6 milyar RMB gelir elde etti ve 100 milyondan fazla küresel kullanıcıya sahip oldu. Bu başarıyı merkezine alan şirket yeni temalar ve oynanış unsurlarını keşfetme ruhu içinde, güçlü bir kart oyunları portföyü oluşturmak için Junior başlığı altında bir kart oyunları portföyü oluşturmaya başladı. 2020 itibariyle, YOOZOO’nun küresel kart oyunu kullanıcıları, 150 milyonu aştı. Bunların 50 milyonunu ise Çinli oyuncular oluşturuyor. Yerel pazarda devasa bir oyuncu kitlesine hitap ettiğini söyleyebiliriz.

Junior serisinin başarısıyla desteklenen YOOZOO, yerli kart oyunları pazarının% 40’ını almaya ve yurtdışında büyümeye başlamaya hazırlanıyor. Junior Three Kingdoms 2, Hong Kong, Makao ve Tayvan’da piyasaya sürüldü – Hong Kong ve Makao’da en çok oynanan oyun ve Tayvan’da en çok satan üçüncü oyun haline geldi. Oyun 28 Nisan’da Japonya’da çevrimiçi olduktan sonra Japonya’da en çok indirilen ve en çok satan kart oyunu oldu.

2) Asya’ya Odaklanarak Devam Eden Yurtdışı Genişleme

yoozoo-2020-yilinin-ilk-ceyreginde-110-kar-buyumesi-raporladiKüreselleşen ilk Çinli oyun geliştiricisi olan YOOZOO, oyun geliştirme yeteneğini üst seviyelere taşımaya ve yüksek kaliteli oyunlarla gişe rekorları kırmaya devam ediyor. Piyasa talebini yakından takip etmek ve kendi ürün portföyüne ithal oyunlar eklemek için bu özelliğini başarılı bir şekilde kullanmayı amaçlıyor. SensorTower tarafından yayınlanan istatistiklere göre YOOZOO, bu yılın ilk çeyreğinde, art arda üç aydır, en fazla hasılat yapan 10 oyun geliştiricisi arasında yer aldı.

Açık betası neredeyse bir yıl boyunca süren, resmi lisanslı tarayıcı oyunu Game of Thrones Winter Is Coming istikrarlı bir sunucu performansına sahip.Ayrıca en yüksek brüt SLG oyunu olmaya devam etmekte.

Tencent tarafından geliştirilen ve Kurumada Productions tarafından lisanslanan strateji kart oyunu Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac, çıkışından itibaren Fransa, Brezilya ve Filipinler dahil 17 ülke ve bölgede en çok satan oyun oldu. Ayrıca App Store ve Google Play Store’da 800’den fazla öneri kazandı.

YOOZOO, ürün lansman stratejisini yerel pazarlara uyarlayarak 1 milyar küresel kullanıcı tabanı ve 200’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan uluslararası bir ayak izi oluşturdu.

3) Oyun Alanına Yakın Kültürle İlgili Fırsatları Keşfetmek

yoozoo-2020-yilinin-ilk-ceyreginde-110-kar-buyumesi-raporladiStratejisi ve organizasyon yapısında ince ayar yapan YOOZOO, hayran kültürünü araştırmaya ve oyunlara bitişik yeni fırsatları keşfetmeye başladı.

Mountains and Seas klasiğinden esinlenen, 3D sıra tabanlı bir mobil oyun olan Mirage In The Flower, 29 Nisan’da açık beta sürümünde tüm platformlarda piyasaya sürüldü. Oyun klasik ve fantastik ögeler barındırıyor. Ayrıca aşırı gerçekçi yapısı da “Yeni Çin Stili” olarak adlandırılmasını sağladı. Olağanüstü kalitesi nedeniyle hem kullanıcılar hem de distribütörler tarafından çok sevilen oyun, 4.5 milyon önceden kayıtlı kullanıcı barındırıyor ve Nisan ayının yıldız oyunu olarak tanıtılıyor.

YOOZOO, değerini en üst düzeye çıkarmak için oyuncaklar ve animasyonlarla ortaklıklar kurmada oyundan yararlanma fırsatlarını araştırıyor.

4) 5G Çağında Bulut Oyunlarını ve Esporu Değerlendirmek

yoozoo-2020-yilinin-ilk-ceyreginde-110-kar-buyumesi-raporladiYOOZOO, büyümesini çeşitlendirmek, pazar payıyla birlikte rekabet gücünü daha da artırmak ve sektörler arası sinerjiler oluşturmak için ana işinin ötesinde çoklu eğlence türlerine yöneliyor.

YOOZOO, ufukta görünen 5G teknolojisi ile bulut oyunlarına, AI ve espora daha fazla kaynak ayırmaya başladı. Mart ayında, şirketin tescilli bulut oyun platformu olan YOOZOO Cloud Games, test için erişilebilir hale geldi. Kullanıcıların YOOZOO’nun 8 mobil oyununu indirmeden oynamasını sağladı. Bu oyunlar arasında Junior Three Kingdoms, Junior Three Kingdoms 2 ve Celestials Age dahil olmak üzere çeşitli hit oyunları da bulunuyordu.

YOOZOO, takım odaklı nişancı oyunu ile MOBA’yı harmanlayan Brawl Stars’ın Çin lansmanı için Supercell ile partnerlik anlaşması yaptı. Mart ayında kayıt için açılan oyun 9 Haziran’da piyasaya sürülecek. Bu ortaklık YOOZOO’nun espor konusunda attığı ilk adım oldu.

YOOZOO, ilk çeyrekte yurtiçi ve yurtdışı pazarlarında yapılan atılımlarla güçlü bir performans elde etti. Daha fazla yeni ürün piyasaya sürüldükçe, şirket istikrarlı bir büyüme bekleyebilir ve oyun endüstrisine daha fazla sürpriz getirebilir.