Ana sayfa Global Haberler Riot Games Cisco ile İşbirliğini Duyurdu!

Riot Games Cisco ile İşbirliğini Duyurdu!

281
riot-games-cisco-ile-isbirligini-duyurdu

Riot Games Cisco ile İşbirliğini Duyurdu! Riot Games, League of Legends E spor ekosistemini güçlendirmek için teknoloji devi Cisco ile iş birliğini geçtiğimiz gün resmi olarak açıkladı. Bu iş birliği kapsamında Cisco, beş kıtada ve üç küresel League of Legends e spor etkinliğinde güvenilir altyapı ve ağ kapasitesini sağlayacak. Ayrıca bu güvenilir altyapının yanı sıra rekabetçi deneyimin iyileşmesi içinde çalışmalar gerçekleştirecek.

Riot Games ve Cisco arasındaki iş birliğinde küresel çaptaki üç etkinlik ise Dünya Şampiyonası, Sezon Ortası Turnuvası ve All Star etkinliği olarak belirlendi. Bu turnuvalarda güvenli, esnek ve güvenilir ağ teknolojisi sağlanacak. İş birliği sonrasında Riot Games E spor Teknoloji Lideri Scott Adametz, “League of Legends’in teknolojiye bağlı bir spor olarak güvenilir ve sağlam bir ağ üzerinden çalışması oldukça önemli. Espor deneyiminin üst düzey olması için kaliteli bir altyapı olmazsa olmazlar arasında. Cisco ile yapılan partnerlik sonrasında dünyanın dört bir yanındaki taraftarlara ve oyunculara mümkün olan en iyi e spor deneyiminin sunacağız” sözlerine yer verdi.

Cisco Küresel Spor Pazarlama Direktörü Brian Eaton ise “Riot Games ile partnerliğimizi espor ve ağ sektörlerinin liderlerinin bir araya gelmesi olarak görebiliriz. Bu birliktelik ile tüm dünyadaki oyunculara ve milyonlarca taraftara en iyi deneyimi sunacağız. İş ve eğlence için çevrimiçi olan insan sayısı günümüzde hiç olmadığı kadar fazla. Bu sebeple gelecekte lazım olacak görsel kalite ve hızı sağlamak için son derece güvenli ve esnek bir altyapı inşa etmek oldukça önemli” şeklinde konuştu.

Riot Games Cisco ile İşbirliğini Duyurdu! Bu işbirliği ile Cisco Riot Games’e Cisco UCS Blade ve Raf Tipi Sunucuları ve Nexus Veri Merkezi gibi önde gelen teknolojileri sunacak. Böylece Riot Games için oyun performansı ve stüdyo yayın kapasitelerinde önemli iyileşmeler olacak. Ayrıca bölgesel yayın merkezleri için rekabetçi bütünlüğünü destekleyerek küresel e spor için hizmet edecek esnek bir yapıda sağlanacak.