Ana Sayfa İnceleme Hitman 3 İncelemesi

Hitman 3 İncelemesi

560
Hitman 3 İncelemesi
Hitman 3 İncelemesi

Hitman 3, son iki oyunun temel formülünü korurken, aynı zamanda çarpıcı yeni konumlar ve öldürme fırsatları sunuyor. 2016’nın Hitman’ı  franchise’ın yumuşak bir yeniden başlatılması ve 2018’in Hitman 2’nin formülü biraz değiştirmesiyle birlikte, hayranların gözleri şimdi 2021’in ilk büyük oyunlarından biri olan ve üst düzey tasarımın çarpıcı bir örneği olan Hitman 3’e döndü.

Buradaki güncellemeler, büyük revizyonlardan çok son iki oyunda yapılan iyileştirmeler olduğundan, hayranlar Hitman 3’e  radikal oynanış değişiklikleri beklememelidir. Bazı önemli yenilikler, özellikle de Agent 47’nin yeni kamerası var, ancak bu bile dramatik bir sarsıntı değil. Bununla birlikte, IO Interactive’in Hitman serisiyle  geçirdiği zamanın bir öğrenme deneyimi olduğu açıktır, çünkü yeni seviyeler ve suikast yöntemleri, üçlemenin bugüne kadar gördüğü en ilginç olanıdır.

Hitman 3’ün güzelliğinin büyük bir kısmı  sadeliğinde yatıyor. Oyuncular, her yere dağılmış silahlar ve fırsatlarla açık bir seviyeye çıkarlar, tek amaç hedefleri ortadan kaldırmak ve bazen verileri kurtarmak veya bir şeyi yok etmektir. Çok az duygu, bir hedefi ortadan kaldırmanın benzersiz bir yolunu ortaya çıkarmak ve sorunsuz bir plan yapmak kadar ödüllendiricidir ve yetenekli oyuncular bu dopamini düzenli olarak vurur.

Görsel olarak Hitman 3, yeni nesil konsollarda bulunan en keskin oyunlardan biridir. Neredeyse her seviye öne çıkıyor ve çoğu büyük ölçüde farklı nedenlerle. En etkileyici olanı, yağmurlu şehir sokakları ve neon ışıklarıyla siberpunk tarzı bir Çin şehri olan Chongqing’dir. Neon ışıklar, aksi halde kasvetli bir ortama canlı renkler katıyor ve son on yılın en hoş stilli seviyelerinden birini oluşturmak için su birikintilerinden zarif bir şekilde yansıyor. Ancak etkileyici seviye tasarımı burada bitmiyor. Chongqing en keskin görünürken, Dartmoor en ilginç olanıdır. Clue veya  Knives Out’tan beklenene benzer şekilde, oyunculara bir cinayet gizemini çözme görevi veriyor. Hikâyenin etrafındaki anlatıya daha fazla dalmak bazı sürprizleri bozabilir, ancak Hitman’ın formülünde akıllıca bir değişiklik. Doğru bir şekilde genişletildiğinde, bağımsız bir oyun haline gelebilir.

Hitman 3’ün birkaç sorunu var, ancak hiçbiri deneyimi mahvedecek kadar ciddi değil. NPC’ler, oyuncuların onları belirli bir yere kadar takip etmesi gerektiğinde biraz kararsız olabilir, bazen rota düzeltmeden ve olması gereken yere gitmeden önce kısa bir yol geri ikiye katlanabilir. Yeniden başlatılan üçlemede son iki oyundan hoşlananlar burada takdir edecek daha çok şey bulacaklar.