Ana sayfa Global Haberler Electronic Arts “Gelirden Çok Oyuncu Mutluluğu” Dedi

Electronic Arts “Gelirden Çok Oyuncu Mutluluğu” Dedi

102
Electronic Arts
Electronic Arts "Gelirden Çok Oyuncu Mutluluğu" Dedi
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

Electronic Arts “Gelirden Çok Oyuncu Mutluluğu” Dedi! EA Games, Battlefield 1’de yeni rekabet modu olan Incursions ile Battlefield hayranlarına ve oyunculara yaptığı tanıtımda EA Games Global Yayıncılık Sorumlusu Laura Miele bir siteye yaptığı açıklamada “ Oyuncu merkezli olarak içeriği sürekli güncel tutmak konusunda oyunculara karşı bir sorumluluğumuz var. Tüm oyuncularımız için EA Games ve oyuncularımız ile aramızdaki ilişkiyi belirleyen Net Promoter Score (NPS) ile aylık olarak oyuncu ve oyun başarı metriğimize göre bakış açımızı yönlendirdiğimizi söyleyebilirim.” dedi. Ayrıca Miele sözlerine şunları da ekledi. “Onların mutluluğu NPS puanları ve bu puanlar şirket için bir numaralı ana başarı merkezimizdir. Başarı kavramımız artık gelir değil.” diyerek EA Games’in başarı metriğini gelirden çok oyuncu mutluluğuna çevirdiğini gösterdi.

Laura Miele konuşmasında şunlara da yer verdi. “Oyuncuların iş stratejilerimizin, oyun tasarımlarımızın ve uygulamaların merkezinde olmasını büyük bir gelişme olarak görüyorum. EA Games’te oyunculu düşünceyle gerçekten önemli bir değişiklik yaptık. Battlefield 1’in rekabetçi modunun oluşumunda stüdyomuzda bizlere yardım eden oyuncularımızda vardı.” Andrew Wilson liderliğinde şirketin görüşlerinde büyük değişikliklerin olduğu ve ilk önceliklerinin oyuncular haline geldiğini de sözlerine ekleyen Miele konuşmasında son olarak şunlara yer verdi. “Oyuncular bizim yaptığımız her şeyin merkezinde, oyuncuların mutluluklarını ve katılımlarını sağlayabilmek için gelirler yerine oyun ve oyunculara verilecek olan hizmetleri düşünür hale geldik. Bu 21 milyondan fazla oyuncu topluluğu olan Battlefield 1’de inanılmaz başarılı sonuçlar getirdi.” Dedi ve bu uygulamayı devam ettireceklerini de sözlerine ekledi.

Electronic Arts “Gelirden Çok Oyuncu Mutluluğu” Dedi! Electronics Art firması oyuncu odaklı bu sistemi ile Battlefield 1’de hayranlarını memnun ettiği kesin Miele’nin sözlerinden çıkardığımız sonuca göre bu stratejiyi diğer oyunlarına da özellikle FIFA 18 ile birlikte FIFA serilerine entegre etmek istediklerini söylemek yanlış olmaz. Daha önce Hubogi’de EA’nın oyunculara ulaşmak için influencerlara verdiği önemi vurgulamıştık. Oyun sektöründe örnek olacak bir uygulama yapan Electronics Art’ın bu stratejiyi nerelere götüreceği ve ne kadar geliştireceğini ve diğer firmalara rol model olup olamayacağını gelecek zamanlar içerisinde göreceğiz.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone